wtorek, 1 października 2013

RIMMEL-BB CREAM Recenzja

BB CREAM
Więcej niż krem nawilżający i więcej niż podkład.

FORMUŁA 9 in 1
-baza pod makijaż
-nawilża
-minimalizuje pory
-koryguje i kryje niedoskonałości
-wygładza
-matuje
-nadaje zdrowy blask
-chroni skórę (filtr SPF 25)

POJEMNOŚĆ: 30 ml

PRODUCENT ZAPEWNIA 3 KOLORY DO WYBORU

MOJA OPINIA:
Ze względu na dość wysokie ceny produktów tej marki do tej pory raczej omijałam ich stoisko w jakiejkolwiek drogerii :-P he . Jakiś miesiąc temu natknęłam się na promocje w Rossmanie i skusiłam się na właśnie ten kremik. Kosztował 15,99 zł. Wybrałam kolor odpowiedni dla siebie-MEDIUM (średni) . Jak sie poźniej okazało był to strzał w 10 ! :-D Nigdy nie mogłam dobrać odpowiedniego odcieniu podkładu do swojej twarzy. Albo był za ciemny,albo za jasny . W tym wypadku było inaczej. Kolor Medium jest idealny,ani za ciemny,ani za jasny.
U mnie sprawdza się na prawdę rewelacyjnie!
Konsystencja sprawia,że fajnie się rozprowadza. Nie zostawia smug . Skóra po użyciu jest nawilżona i wyglada na dobrze odżywioną.Nie daje efektu maski. Wytrzymuje praktycznie cały dzień. Po dłuzszym czasie trzeba przypudrować,bo skóra zaczyna się świaecić jednak nie ma to większego znaczenia.
Z ręką na sercu mogę Wam go polecić ! :-)

PLUSY:
-nawilża
-konsystencja
-wygładza
-matuje
-dobrze się rozprowadza
-kryje niedoskonałości
-cena - Regularna to 20,99 jednak ja kupiłam w promocji za 15,99 zł,a ostatnio widzialam go w nowej gazetce Rossmana za 10,99 zł :-O

MINUSY:
-BRAK ! ;-D

Ktoś miał/ma? jak się spisuje?




Pozdrawiam ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz