piątek, 27 września 2013

Pierwsze kroczki :-)

Witam!

Wiem,że dopiero zaczynam i zapewne nikt tutaj jeszcze nie zagląda,ale chciałam podzielić się z Wami opinią na temat pierwszego kosmetyku:-) Bedzie nim Krem -Sorbet od Garniera.

Jak dla mnie jest oń świetny! Zużyłam już 2 opakowania i zaczynam kolejne!
Kremu uzywam solo lib jako bazę pod podkład. Świetnie nazwiża i odżywia. Skóra jest po nim przez długi czas matowa,jak zapewnia producent :-). Jest to mój nr 1 wsród kremów do twarzy.
Krem można już kupć w każdej drogerii jak i zwykłym markecie. Cena jest również przystępna. Ja kupiłam w promocji za jakieś 9 zł.

Plusy:
+wydajność
+cena
+opakowanie
+nawilża skórę
+matuje skórę
+dostępność





Minusy:
BRAK !

1 komentarz:

  1. Ostatnio go dostałam, mam nadzieję że się sprawdzi!
    P.S. Fajnie by bylo, gdybyś dodała gadżet "obserwatorzy", wtedy łatwiej by mi bylo Cię śledzić:)

    OdpowiedzUsuń